Selamlar sonunda dün bende doğurdum Ankara şehir hastanesinde 2 gün önce kasılmalardan dolayı acile geldim sancım çıktı hissetmiyordum yatış verdiler iri bebek olduğu için 1 gün boyunca açılmam 1 cm den fazla ilerlemedi sancılarım hissetmeye başladım ama beni en çok yoran ve ağlatan alttan muayene oldu artık dayanamıyordum sabah bebeğimin kilosu 4300 dediler açılmam da olmadığı için sezeryana alındım iğneyi hiç hissetmedim çok güzel geçti ameliyatım doktorlar da çok ilgiliydi kızım kakasını yaptığı için hemen göremedim ama şükür bi sıkıntı çıkmadı odamıza çıktık iğnenin etkisi geçince yürüyüşte o kadar zorlanmadım ağrı kesici veriyorlar sürekli çok ağrım da olmadı bufün daha iyiyim bir gün sonra sütüm yavaş yavaş gelmeye başladı mama verdik bebeğime çok şükür sağlıkla kavuştuk hala hastanedeyiz yarın evimize geçiyoruz inşallah rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin bizim hikayemiz de böyle oldu 🌸