Busrabora Benim de hamileliğimin en başında lekelenmem oldu, doktor o dönemde hep bebeğin kalp atışlarını ve keseyi baz aldı. Kese düzgün, hafta ile uyumlu dedi. Şekil bozukluğu, kesenin hafta ile uyumlu olmaması, büyümemesi sağlıksız gebeliğin belirtisi olarak görülüyor. Ondan bir haftaya belli olur demiştir. İnşallah düzelir ve hiçbir sorununuz olmaz.