Esmaanne Lansinoh biberon kullanacağım gelenlerin hepsi orta akışlı çıktı emzik uclarinin yavaş akışlı almalıyım yoksa Orta akış kullananlarda sıkıntı yaşadı mı?
mirage333 Esmaanne ben set almıstım icinden 3 farkli uç çıktı. Bence yenidogan icin yavaş akışlı kullanın.
dnz_dnz Esmaanne ben yavaş akışlı aldım daha doğmadı kızım. Değiştirin ya da iade edin süresi dolmadıysa. Ya da nasılsa orta akışlıya geçecek çocuk. Bir tane de yavaş akışlı alın
Esmaanne dnz_dnz bende kızım için aldim☺️ inslalh kullanmak nasıp olur yavaş emzik başlığı alayım o zaman sadece
dnz_dnz Esmaanne evet evet sadece başlık almak daha mantıklı o aklıma gelmedi. İnşallah sağlıkla doğarlar, kullanırlar dediğiniz gibi ❤️