5 haftalık gebeyim normal adet olacakmış gibi sancım olurdu . 1 saat önce başlayan bir batma hissi var karnımda çok rahatsız edici iğne batıyormuşum gibi nefes aldıkça daha çok hissediliyor acaba ne olabilir korkuyorum daha doktora hiç gitmedim bu hafta gidicem