Tezgah aramı boyamak istiyorum cadence marka boya aldım komşum boyamıştı gayet memnun fakat bi arkadaşta boyamış onun Ocak olan kısım kabarmışmış o öyle söyleyince bende korktum ama komşumunkinde bi sorun yok aranızda hiç boyayan oldu mu ? Memnun musunuz ? Öyle kabarma olur mu