Kızlar 37 haftalık oldum. Bebek karnımda tek tarafta sertleşiyor. Karnımın bir tarafı çok şişiyor. Diğer tarafı boş duruyor. Biraz geçtikten sonra tekrar düzeliyor. Sertleşen tarafta biraz agrıda oluyur. Neyden kaynaklı oluyor . Hastaneye gitmem gerekiyor mu . Aynı sorunu yaşayan var mı