dunyambebgim Dilaraevin aynı durum bende de var bugün yürürken resmen kas kati oldu karnım ve rahim üstüne doğru da baya bir gerilme oldu zorla yürüdüm yarın kontrolüm var bakalım ne olacak
Dilaraevin dunyambebgim ya benim doktorun sancin olmayana kadar gelme demişti bana gitsem mi gitmesen mi bilemedim simdi ya
dunyambebgim Dilaraevin bence gidin zaten günler az kalmış bu gece bende bir parça kan geldi ve akıntı şeffaf su gibi geldi karnım çok gerildi ama bende gitmedim sabaha kadar sıktım kendimi
Dilaraevin dunyambebgim bu sabah hafif sanciliyim bekliycem oglene kadar sıklaşırsa gidicem yokss gitmiycem akintimda fslan sikinti yok hèrsey normal ama iste bir tek cok sert oluyor o kadar