Sultan33 37+1 haftalığız bugün nst için hastaneye gitmiştim Bebeğimin suyu azalmış doktor sınırda az dedi, bu durumu yaşayan var mı aranızda, sonrasında kaç gün sonra doğum oldu ya da suyu düzeldi mi ne yapmam lazım normalde 10 mayısta doğumum vardı
Ormanmeyveli Sultan33 zaten dogumunuz yakın bol bol su için havuç yeme şansınız varsa yeyin birde bebegin hareketlerini kontrol edin