Berna90 Merhaba arkadaşlar hamile olduğumu yeni öğrendim henüz doktor bulamadım sefaköyde oturuyorum yakın semtlerde doktor tavsiyesi olan varsa yardımcı olabilir mi
Busranurasikk Berna90 canım evlenmeden önce Sefaköy’de oturuyordum ve oradaki hamile arkadaşlarım medipol e gidiyor hangi doktor bilmiyorum ama oraya da bi bakabilirsin derim
denizzozturk Berna90 merhaba bende sefakoyde oturuyorum medipol dr irem yengel tavsiyem 4 5 arkadasimda dr irem hanima gidiyo 2 dogum yapan var bende onlarin yogun israri uzerine gittim yeni gebeyim bende ilk randovumda memnun kaldim
Kumral60 Canim ben biruniye basliycam hazel ya da tuba hanim deniycem ikisinide iyi diolar. Ucret olarakda makul. Dogan hastanesine gidiyordum cok memnundum ama asiri pahali o yuzden sende Biruniye tercih edebilirsin.
Tugcike Canım bende sefaköyde oturuyorum birnu unisvertisei floryada muane ucreti de uygun doktrlarkda cok ıyı
Kumral60 SelmaGl serdar kayin canim mukemmel bir doktor baba gibi resmen ilgileniyor her zaman ariyabiliyorsun ama 140 tl muayene oldu o yuzden sadece gidemiycem.
Berna90 Reyhan123 teşekkür ederim bende medical parkı hastane olarak beğendim doktordan emin değildim hediye hanımı denicem siz gitmişmiydiniz
SelmaGl Kumral60 teşekkür ederim canım bende yasemin hanıma gittim de oda güzel ilgileniyor ben memnun kaldım da internette hakkında çok kötü yorum var o yüzden sorayım dedim 😊
Kumral60 Berna90 canim ben gittim seval hanima ve hediye hanima ikiside cok iyidir. Hastanede cok guzel dogum ucretinden degistirdim eger maddiyat acisindan sikintin yoksa gönül rahatligiyla gidebilirsin.
denizzozturk Berna90 suan ben medipoldeyim ablam dogum icin yatis yapti ama herhangi bi kalabaliklik yok ilgililer dr, asistanlar
denizzozturk Sefakoy rumeli hospital merak ediyorum bende acaba orasi nasil muayene ucreti vs sormam gerek 🙈
Mervus denizzozturk denizzozturk ben Rumeli’ye gittim başlarda Tugba hanıma doktor çok iyi ama hastane bana çok yetersiz geldi ve de çok kalabalık fiyatları ise medipolle kafa kafaya medipolü bin defa tercih ederim açıkçası
denizzozturk Mervus bi arkadasimda rumelide dogum yapti 2 odaliydi o hosuma gitti ayrintili bilgim yok yeterlilik konusunda