Sevdenurbirol merhaba, 32 haftalık acil sezeryana alındım. Bebek anne karnında oksijensiz kalmış. Mor çıkmış şuan 23 gün oldu iyiye gidiyor.
Bizim de çok ödem vardı 1.900 doğdu ödemden 3.500 kg ye çıktı. Çişini yapamıyordu. Diyalize bağladılar 1 haftada toparladı şuan böbrekler gayet iyi ve eski kg una döndü. Sizin de düzelir inşallah. Yoğun bakımda iyi bakılıyorlar.