Kızlar saat 7 den beri sürekli bel ağrısı ve kasılmalarım oluyor çok artmadı bazen hafifliyor ama geçmiyor da karnım çok sert ve bebeğim kendini topluyor sürekli bi yerde ve sağ kasığıma arada bi sancı giriyor doktora gitsem mi yoksa daha sıklaşmasan gitmek mantıksız mı ilk gebelik olduğu için pek bi şey bilmiyorum. Bu arada doktoru erken doğum riskim olduğunu söylemişti kasılma ilacı verdi onu da kullanıyorum ama bu gün baya arttı kasılmalar😥