BusRaa20 Benim de bu sabah geldi. 37. Haftamdayım şu an, çok afedersin fotoğrafını bile çektim hatta 😬 böyle fındık büyüklüğünde löp bir akıntı açık sarı renginde. İnternetten baktığımda açık kırmızı lekeli olması gerekiyor deniliyor sancı takibindeyim ben de şu an öyle bi kasılma ya da sancıya benzer bir ağrı yok. Doktorum nişan geldiğinde endişeye kapılma 1 hafta sonrada gelebilir bebek 2 saat sonrada sadece su olayına, kasılmalarına ve bebek hareketlerini gözlemle dedi.