Hacisss Herkese iyi akşamlar bir sorum olacaktı oğlum olucak ve kahverengi lekeler oluşuyor sürekli omuzdan boyuna ve göğüs kısmına kadar devam ediyor hiç bu durumu yaşayan var mı? geçmesi için ne kullanıyorsunuz acaba?
btlbsr Hacisss bende de var dediğiniz gibi özellikle boyun bölgesinden göğsüme doğru ilerliyor. Ben gibi nokta nokta. Ben bişey kullanmıyorum. Doktora sormak da aklıma gelmedi annem hamilelikte olabilir normal sonra kendiliğinden geçer dedi inşallah öyle olur.
1234momsss Hacisss gebelik maskesi deniliyor yüzde oluyor genelde sizde demekki omuzda oldu ama doğum Yapar yapmaz geçtiği söyleniyor
annesinin_beybisi Hacisss benim gobek bölgemde nokta nokta seklinde var hormonlardan dolayı oluyormuş gebelikten sonra belki geçer ama şuan yapabileceğimiz birşey yok
Msl22 Hacisss Benimde oldu ama kirmizi leke oldu cenemin orasi yanmış gibi sanki anlayamadim valla bende leke mi ne hamilelikte oldu canim benim doktora sormak ta hep unuttum
Hacisss Yani gerçekten Çok tuhaf insanlar var dedikodu, kaynana, aldatma vs postlarına deli gibi cevaplar veriyorsunuz ama önemli bir bilgi için kimse tenezzül edip okumuyor bile!
Hacisss btlbsr öncelikle Allah razı olsun insan yerine koyup cevap verdiğiniz için. Ya geçmezse diye korkuyorum çünkü kötü duruyor sürekli artıyor çünkü doktoruma danışıcam unutmaz isem tabi
Hacisss 1234momsss evet önce omuzla başladı boyuna çıktı sonra da şuan göğüs kısımlarında oluşuyor umarım geçicidir çok sağolun
moonstone Benim de boynumda oldu canım kir gibi duruyor ve ben oluştu minik minik. Doğumda terlediğimizde o terleri peçeteyle silersek geçeceğini söyledi bi kaç kişi, o can havliyle aklıma gelir mi bilmiyorum ama senin de aklında bulunsun
Hacisss moonstone ya çok değişik duruyorlar büyüklü küçüklü oluşuyorlar hep umarım dedikleri gibi olur geçer yoksa kötü bir görüntü oluyor. Allah razı olsun canm cevap için
Hacisss annesinin_beybisi ya ben sanki bir ara leke kremi kullananı görmüştüm gibi de burda eğer varda krem kullanan ismini alırım diye düşünmüştüm cevap için teşekkür ederim
Sevilss Hacisss hamilelik lekesi doğumdan sonra geçiyor ilk gebeliğimde olmadı ama ikinci gebeliğimde yüzünden göbek altına kadar aşırı karardı. 6.5 aylık olduk doğalı bazı yerlerimde hala var normal birşey yani doğumdan sonra geçicek korkmayın başka çaresi yok
cylnacelya35 Hacisss aman bacı çok önemli birsey değil bu ne güzel gözükmeyen yerden çıkmış benim yüzümde bıyık bolgesinde çıkmış gölge gibi ve bu beni strese sokuyor sonra bebeğim geliyor aklıma o sağlıklı olsun bana yeter diyorum boş verin takmayın…
Hacisss cylnacelya35 ay haklısın canm bir yandan iyi yüzümde çıkmıyor diye teselli ediyorum kendimi. Peki leke kremi vs kullanmıyorsun dimi
Dark Hacisss hormonlardan kaynaklı oluyor. Doğum sonrası tamamına yakını geçiyor. Yapacağınız şey güneş kremi kullanmak boyun ve yüz için evde bile olsa. Gebelere uygun krem almanız gerek. Böylece leke kalmaz. Bı hormon birde güneş lekesi var çünkü. Güneş olan gitmiyor pek