Sedos16 Ben okuduğum forum yazılarından tup bebek tedavisinden aşırı korkuyordum hatta hep şunu diyorum ben bu tedaviyi olabildiysem herkes olur 🙈 doktor çok önemli bence ben doktorumla çok iyi iletişim kurabildim guven bağı da olustu o nedenle rahat geçirdim ki normalde 8 9 gün sürecek tedavi bende 12 13 gün kadar sürdü ama süreç içinde öyle heyecanliyim ki yasadigim zorluğun farkında degildim umarım sizde gonlunuzden geçen şekilde tamamlarsiniz tedavinizi🙏 bu arada benim iğne tedavim 12 gün sürdü diye 1 ay da rahim dinlendirme yapıldı bir ay sonra transfer yapıldı simdi 7. Ayimizdayiz oğlumuzu bekliyoruz heyecanla Allah size de nasip etsin bu güzel duyguyu🙏