Selamlar, hemen hikayeme geçmek istiyorum. Aslında normal doğum istiyordum ve düşünüyordum, 38+1deyken yani dün kendi sancilarim geliyordu suyum da geldi. Üç saat kadar sancılarımi çektim açılma sıfır ve yarın öğleni belki daha geç olabilir doğum diyince doktor ben sezeryan istedim ani bir kararla 😂belden aşağısı uyuşuk, bebeğimi de gördüm doğduğu gibi. Ameliyat bittikten üç dört saat boyunca hiç ağrım olmadi tabi spinal etkisi ile. Sonrasında ağrı kesici verdiler. Dün akşam 9da doğdu halen hastanedeyimm, gaz cikarmadigim için.. sorularınız varsa aliyimm