Cdem21 su2389 offf çok gıcık bi iğne yarın iğne günüm şimdiden stresi bastı benim bacağımda çok ağrı yapıyor 3-4 saat geçmiyor çok kötü🥲ama mecbur işte
Berenibeklerken su2389 evet oluyo çok yağlı ve ağır bi ilaç normal canım. Ovalaman lazım biraz dağılmıyor çünkü kendiliğinden.
tupbebekannesi123 su2389 iyice ovala bir de ilacı yavaş yavaş vermelerini söyle kalçana sıcak su torbası koymak çok işe yarıyor yağlı olduğundan donmasını engelliyor ben öyle yapmıştım
su2389 DemirinAnnesiiii ben bir aydır vuruluyordum iğne hiç ağrım uyumam olmadı. Bu sefer ayaklarım karıncalandı uyuştu bacagımda ağrı hala var sabah vurulmuştum geçmedi. Acaba yanlış iğne mi vuruldum diye korktum
DemirinAnnesiiii su2389 ampülünü kendin götürmüyor musun canım ben ampül olarak almıştım ben ampülü alıp sağlık ocağında yaptırıyordum. Dediğim gibi ilk olduğum an ağrı olmuştu sadece
winterwitch su2389 evet bende de oluyordu. İlaç yağlı yapıda olduğu için olduğu yerde donuyor diyodu hemşireler vurulan yere hafif masajlar yapın
su2389 Teşekkürler hepinize bugün biraz daha iyiyim ayağım uyuşunca baya korkmuştum şuan sadece kalçada ağrım var şişlikle beraber inşallah geçer o da.
fatma24--- su2389 her hafta yaptırıyorum..bazen hemşirenin eliağır oluyorgelaket yakıyor.bazende hiç acıtmılorbile..bendeöyle bi durum olmadı