0611__ Kızlar bnm gibi sıcak yerde yaşayan varmı acaba bebek için ne yapmam lazm cehennem sıcağı gibi oluyo evim klima yakmamak mümkün degl ama çocuğa zararı olmazmi ne yapicam kara kara düşünüyorm fikirlerinize ihtycm var😐
Hazalaskin 0611__ bizde aydındayız yazın fokur fokur kaynıyor ortalık klimayı açtığın odada tutmayabilirsin bebeği mesela klima açtığın odanın kapısını açık tutup ortamı serinletebilirsin aklıma başka çare gelmedi 😂
Pyrz_07 0611__ antalyada yaşıyorum çok nem var burda ablam klima açtığında hep buhar makinesi açtı ve evi sık sık havalandırdı hastalanmasın diye benim bebeğimde yaz bebeği olcak bende aynı şekilde buhar makinesi kullanıcam mecburen
asraca Askiletotomsu klima ile odayı soğutacaksını bebek yokken sonra odaya girip kapatacaksınız yani çokda aşırı soğuk değilde rahatlatıcı yani hava akışı olmaması rüzgar olmaması lazım
Pyrz_07 0611__ kendime göre çalıştırmıcaz sadece çok hafif sıcaklığı kıracak kadar açıcaz sık sık evi havalandırıncada sıkıntı olmuyor ablamlar hep o şekilde büyüttü sıcaktan bebekler uyuyamıyor bile terleyince daha çok hasta oluyorlar