fatmaa8 şahin hocayı asla tavsiye etmiyorum bize çok yanlış yönlendirmelerde bulundu, 3 olumsuz tüp bebek tedavimiz oldu ve hepsinde iğnelerin dozu hakkında sorun yaşadım. Öneri üzerine bir operatör kadın doğumcuya gittiğimde tüp bebeğe gerek olmadığını yumurta sayımın çok olduğunu söyledi ve ben tedaviyi bıraktıktan 3 ay sonra doğal yolla hamile kaldım. Tüp bebeğin mutfağı istanbul bence istanbulda denemek daha mantıklı, ama tabi ki tedavinin uygulanma sebebide önemli rol oynar. O branşa göre uzman bir doktor aramak daha mantıklı olur