Yaseenurrr Merhaba benim bebeğim bir buçuk aylık ilk göğüslerimde hissettim bir anda şişti ve çok acıyor iki gündür de sol göğsüm sızlıyor sizde de oldu mu hep olacak mı ya☹️☹️🙂
_ozlmm Yaseenurrr benim de ilk aylar çok oldu dokunamıyordum bile şuan 16 haftalığım ama dokununca falan da sızlamıyor bende birazcık endişelendim acaba normal mi diye post açmayı düşünüyordum sizin postu gördüm bende bekleyeyim bakayım sonradan geçiyor mu
Yaseenurrr _ozlmm benim regl zamanımda da çok olurdu ve bugün karın ve baş ağrısı çekiyorum Allah hepimize yardım etsin🥰
DidemDnnz 20 haftalığım asla azalmadı, Dr doğuma kadar sürebilir dedi.. merdivenden inerken bile acıyor :/