Duy_gu Twinmama46 ne için vurulacak sınız riskiniz mi var genelde riskli olanlar vuruluyor diye biliuorm benim riskim varken vurdular
charlottececi Twinmama46 ablam doktor; gecen ben de sordum. Cok gerekli durumlarda yapilir dedi. Yapmayi pek tercih ettigimiz bir igne degil dedi. O yuzden erken dogum riskinde yapiyolarmis ben de olmadim:)
Twinmama46 Duy_gu ikiz gebelik ama çok şükür şuan için bir risk yok ben evham yapıyorum erken doğum olur die
ikizleribeklerken Twinmama46 kontrol gittiğimde 1cm açıklık vardı bebekler kasıklara baskıya başlamıştı, bundan önce ki kontrol de de kasılma çıkmıştı onun üzerine doktor yapalım dedi yatak istirahati verdi genel olarak günümü yatarak geçiriyorum
Twinmama46 charlottececi bende olmadım henüz hiç lafıda geçmedi muynede ben de merak ettim şimdi iyi o zaman valla gerekli durum olmadan inşallah alırız kucağımıza 🤲🏻🌸
charlottececi Twinmama46 insallah 🙏🏻 evet evet. Cocugun kendi kendine gelisimini tamamlamasi daha cok tercih ettikleri bi durum :)
Sedaerbil Twinmama46 belli olmuyo cocukların gelişimine baglı birazda aslında bn 30.haftada vuruldum 2 gün bir hafta sonra tekrar vurulmamı söyledi yarn tekrar vurulacm ne olur ne olmaz diye suanda 31+1 olduk
Hacisss Twinmama46 erken doğumdan dolayı ben 30 haftalıkta vurulmuştum 33+1 de doğum yapmıştım kızıma
Hacisss Deniz9306 maalesef yaramadı ciğerleri açılmadı 8 gün küvez de kaldı 5 gün entübe edilip tamamen uyutuldu kilosu iyiydi 2.200 doğmuştu