Tugbakkcc Merhaba 32+5 haftalık gebeyim 2-3 gündür baş ağrısı halsizlik yaşıyorum 3. Trimesterde böyle baş ağrısı normal mi yaşayan var mı ?
iremss Tugbakkcc süper bu noktadan sonra tansiyon riskli o da baş ağrısı tetikliyor hormonal değişimden kaynaklı maalesef ağrılar:(
Tugbakkcc iremss hormonal değişimden kaynaklıysa çekmeye razıyım ama tansiyon yükselir gebelik zehirlenmesi yaşarım diye korkuyorum