EssoSavve Sevgikara yok canım ilk bebeğim küvezde kaldı onun korkusu paniği de var bende bu bebeğimde rabbim yardım etsin de sancı olmasın inşallah
Merro dnz_dnz ben nerdeyse 4. 5. Aydan beri var , nırmaldede gastritim vardı zaten şuan hamileleikten arttı tabi rennie şurup içiyorum o rahatlatıyo ama sade maden suyuda çok iyi gelıyo bana dene istersen 🤷🏼♀️
elfffffslu Sevgikara gerçektende benimde en büyük sıkıntım hiç geçmedi hamilelik boyınca şişe şişe şurup içtim inşallah doğumdan snra güzelir
Sevgikara elfffffslu maalesef bende kusmada vardı ilk 4 ay o bitti ama yanma geçmedi doğumu bekliyorum dört gözle inşallah geçer
elfffffslu Sevgikara biraz zor ama direk ayağınızın üzerine basmaya çalışın o zaman geçiyor 2 defa bende yaşadım magnezyuma başladım şimdi olmadı bi daha
Sevgikara elfffffslu o an akla gelmiyor ya sanki basınca daha çok acır gibi geliyorsa magmezyum içince yanma yapiyo diye icemiyorum zaten kan hapı vitamin dv3 bunları kullanıyorum bide magnezyum içince mide yandıkça yaniyo
Sevgikara elfffffslu o an akla gelmiyor ya sanki basınca daha çok acır gibi geliyorsa magmezyum içince yanma yapiyo diye icemiyorum zaten kan hapı vitamin dv3 bunları kullanıyorum bide magnezyum içince mide yandıkça yaniyo
Serenkrglmz Yarın 36 oluyoruz günlerdir ağırlar olunca bugün hastane çantamı kapattım ne olur ne olmaz diye 🙈
Elifgoktug1 Sevgikara ay 35 i görünce bi duygulandım 35 te doğdu aceleci minigim💙 vakitlice sağlıkla kavusun insallah🤲🌸