Kızlar merhaba, 29 nisanda doğum yaptım. Doktorum korse kullanmamı istedi, daha rahat hareket ederim vs diye. Herhangi bir korse olur, illa doğum sonrası korse olması gerekmiyor dedi. Bende de termal korse var fakat birde normal bir taytım var onu giydiğim de baya sıkılaştırıyor yani. Korse yerine tayt giysem olur mu acaba, illa korse takmam gerekiyor mu. Tecrübeli annelerin fikirlerini bekliyorum 🌸