Kesinlikle yaptırın kan alınarak bakılıyor zaten herşey yolunda mı gidiyor görmüş olursunuz içiniz rahat eder çünkü bebek büyüdkce harektlernde bile en ufak azalma hissetgnzde endişeye kapılıyorsnz bir sorunmu var diye ilerde keşke yaptrsaydm dememk için aklınz klmamasi için yaptırın bencede