3minnosanasii şimdi 24+2 yiz canım
Bişey olmqdi
Zaten netten dinlemistim doktorları
Bişey olmayacagini, sadece anneler huylanir diye yasakladiklarini filan söylemişlerdi
10.haftadan sonra boyatin filan diyorlardı
Bende inandım açıkçası
Bana herşey hurfae gibi geldiğinden
Biseyimiz yok saglikliyiz şükür teyzesi