3 gebelik kaybım oldu bu sebepten. Son kürtajdan sonra içimde parça kalmıstı bir tıla yakın hamile kalamadım. Rahim filmi çektirdim ilk ay hamile kaldım. Adetime 4-5 gün varken betam 11 çıktı iğneye basladım. Sabah aksam 4000 lik. Çok şükür ki 38. Haftamdayjm. Yatıp kalkıp o iğnelere doktoruma şükrediyorum çümkü diğer iki gebeliğimde de iğne kullandım ama bebeklerimin yine kalbi durmustu. İçinde bi mucize tasıdıgını hissedince eli kolu kıpırdayınca iğnenin ne acısı ne morluğu hiçbişeyi canını yakmıyo. Bir iki saniyelik acı. Dayanılmayacak değil