Gunesdlan Kızlar merhaba 🙂) bende sizinle aynıyım son adet tarihim 21 Kasım 🙈 tam 5 haftalık oluyorum sanırım yarın gideceğim doktora çok heyecanlıyımm
Gunesdlan İlk hamile olduğumu öğrendiğimde gittim, 20 aralık salı günü, doktorum 1 hafta sonra gel dedi ama bende tedirgin oldum yarın 5+1 olacak kese göremezsem üzülürüm diye gitmeyese korkar oldum
mrskorkut Bilen48 Canım merhaba bende 5+5 hamileyim en son 18 Aralık'ta 2000,4 çıktı hcg sonrasında 21 inde muayene gittiğimde gözüktü ama alttan muayeneyle gözüktü. 5+3 te de ultrasonla gözüktü yani içini ferah tut kese görünecektir fakat bebeğin görünmesi 6-7 haftalarda anca görünüyormuş 🤗
Gunesdlan Adetime 1 gün kala idrar testinde silik çıktı, hemen diğer günde sabah kan testi yaptırdım 38,4 çıktı doktor çok küçük daha dedi folik asit verdi 1 hafta 10 gün sonra gel dedi canım
Gzmburcu Gunesdlan 2 gün sonra gel tekrar kan testi yaptır demedi mi artışına bakmak için benim doktorum iki gün sonra tekrar yaptirmaya çağırmıştı ilk yaptırdım 63 tu sonra 2 gün sonra yaptırınca 222.82 olmuştu
Bilen48 Gunesdlan canım bn de iki kere idrar yaptim silik çıktı sonr a 22 kan yaptim 121 cıktı geçen gün 500 cıktı gittim ama kese gorunmedi cuma yine gidecem
Gunesdlan Bana gel dedi geçtiğimiz hafta perşembe gelmemi söyledi ama bence bekle anneler sabırsızlar ilk olunca dedi, hem keseyide görmüş oluruz dedi bende beklemek istedim .. 😌
Gzmburcu Gunesdlan he 😄😄 benim doktor da aceleci o zaman benim gibi 😃😃😃 ilk gebeliğim daha o yüzden çok araştırıyorum bakıyorum biraz sabirsizim 😂😂
Gunesdlan Anladım canım, aslında bende cumayı bekleyim diyorum ama dayanmıyorumda 😒 İnşallah görürsün sağlıklı sıhhatli bir bebeğin olur
Gzmburcu Gunesdlan aynen bende normalde en son 12 aralıkta gittim ister haftaya gel nedeni girmek istersen dedi istersen bir sonraki hafta gel daha detaylı bakalım dedi bende perşembe gitcem p günden beri bana gubler geçmedi bir türlü daha perşembe gelmedi çok merak ediyorum 😄😄
Gunesdlan Gzmburcu Maşallah ne güzel ☺☺ benimde ilk sabırsızım ama bekliyorum zor oluyor biraz tabii 🙂)
Gzmburcu Cemos benim 7 aralıkta 222 olmuştu 12 sinde 1533 tu o zaman tekrar almaz kan inşllah kan aldırırken biraz korktuğum için zorlaniyorum 😄