Sinem-123 EsraBaykara ay valla bitmiyor severek mutfağa girenlere imreniyorum ama yok yani benlik değil 😅 tarifler bulunsun aklımda teşekkür ederim haşlanmış nohutum vardı buzlukta onu yaparım artık akşama 😄
Sinem-123 ikincicivcivim benim geçti ama son 3 aylık dönemimin başlarında da ufaktan yaşadım şuan iyiyim çok şükür
ikincicivcivim Sinem-123 Benim hiç ufak geçmedi ya kokusu gelince kusuyordum son anda hala midem bulandırıyor
eymeninannesii Sinem-123 inşallah inşallah bende eşime diyorum yemeğin tadı kötü demi die yoo diyo çok güzel olmuş diyor😄
Sinem-123 ikincicivcivim doğranmış hazır soğan kullanıyordum ben kokusu etkilese de en azından pratik oluyordu
ikincicivcivim Sinem-123 Doğrarken soyarkenden çok kavuruncaki o kokusu iğrenç geliyor bina içine yayılıyor millet yaparken bile bazen sabah sabah bile geliyor koku Allah aşkına bari sabah soğan kavurmasa keşke kimse çok kötü ya kusmaktan bi hal oldum