Gul6152 3 gundur cok yoruldum hic dinlenemedim aşırı ödem var ayagimda bacaklarimda herkes gebelik zehirlenmesi diyor 26 haftalik hamileyim yarin kontrolum var cok korkuyorum aşırı panik oldum😔 Bu durumu yasayan var mi
Ysgl26 Gul6152 sadece ödem değil belirtisi. Gebelik zehirlenmesi olduğunu sanmam ayakta kaldığım yorulduğum günlerde benim de şişiyo ayaklarım bacaklarım dinlenince geçiyo.
Doga_deniz Gul6152 Gebelik zehirlenmesi çok ciddi bi sorun bi an önce doktora gidin şüpheniz varsa emin olun yani
Fundafunda2 Gul6152 geçmiş olsun tansiyonunuzda takip edin allah korusun inşallah sadece yorgunluğa bağlı bir durumdur
mirage333 Gul6152 sadece ayagınizda ödem var diye illa gebelik zehirlenmesi olcak diye birsey yokki. Hamilelikte ayakta ödem çok normal. Gecen hafta bende çok ayakta kaldim çok yoruldum ayak bileklerim her gün şisti. Bende 26+6 yım
Tueaksy İnşallah öyle bişey yoktur yanigebelik zehirlenmesi yoktur. Bende 24+5 haftalık hamileyim 2 gündür geziyorum yoruldum ayaklarım şişti bence yorgunluktan olmuştur zehirlenme olsa rengin falanda solar beyazlasirsin yani
Tueaksy Gul6152 korkma böyle seyleride burda sorma bence çok rahatsızlık duyuyosan şişliklerinden yani seni tedirgin ediyosa direk git acile 😌 çünkü burda herkes farklı şeyler soyluyo ve seninde kafana takiliyo
cagla0cagla Gebelik zehirlenmesi olsa bi şekilde vakit geçtikçe kötü yapar seni birşeylerin ters gittiğini anlarsın canım ama aklında öyle bir şüphe olduğunda mutlaka doktoruna görün o an ben yaşadım vaktinde gittiğim için çok şükür birşey olmamıştı
cagla0cagla Sadriye35 tansiyonum yükselmiş ti bir saatten fazla inmedi hemen hastaneye gittim tahlillerim çıkana kadar sancım da geldi ama evde birşeyi yoktu ben şansa tesadüfen tansiyonumu ölçtüm ve farkettim tansiyonumun yükseldiğini de anlamamıştım
cagla0cagla Sadriye35 evet yoktu yani sonradan hastaneye yattığımda artık sancılarım başlamıştı ama bütün testlerime falan bakılmıştı zaman geçmişti evde de vakit geçirdim zaten düşsün diye ama ona rağmen acil doğuma alındığımda bebeğim 35 haftasında olmasına rağmen kakasını yapmıştı yani sancılanıp gitmeyi beklesem çok geç olacaktı çocuğum için büyük şanstı benimksi çok şükür o sıra yaptığı için yememişti
melekzehra Gul6152 Ben ilk gebeliğimde yaşamıştım gebelik zehirlenmesi şişlik ödemin yanında şiddetli baş ağrısı enseden gelen bazen mide bulantısı da eşlik ediyor buna bnim elim ayağım başım şişmişti balon gibi olmuştum
Sadriye35 cagla0cagla çok çok geçmiş olsun sağlıkla büyütün bebeğinizi uzun ömürlü sağlıklı olsun inşallah 🙏
cagla0cagla Sadriye35 çok saolun amin inşallatüö yavrularımazın uzun sağlıklı ömürleri olsun inşallah 🙏