Buseyllzr 34.haftada bu durum normal mi kızlar dünden beri aynı his var karnıma dokununca bile hafif bir aci oluyor yaşayan var mı ?
1Annex Buseyllzr bende 32+5 im benim de göbek deliğimin çevresi aynı şekilde ağrıyor bazen kendi kendine bazen dokununca
Kvrckmom Buseyllzr bende 34+4 deyim ve iğne batar gibi ağrı oluyor kasıklarımda. Ama bence normal artık ya erken doğum belirtisi değildir o.
Buseyllzr Nurlanaa erken doğum belirtisi felan degildir inşallah bende onu takıyorum kafama kontrolume de çok var daha bende de sancı oluyor bazen birde vajina bolgesinde iğne batmasi gibi bı baskı oluyor🤦
Nurlanaa Buseyllzr benimde kafama takiliyor ama doguma az kaldigi icin yalanci sancilar diyorlar inşAllah öyle bişeydir
Buseyllzr Kvrckmom rahime çok fazla kan akışı olduğu içinde olabilirmiş bu haftalarda normaldir inşallah doğum yaklastikca insan panik oluyor böyle durumlarda ☺️ sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz inşallah 🙏
Kvrckmom Buseyllzr inşallah ya bir de WC olayı yine sıkıntı azıcık bile beklemek zor oluyor o zaman da iğne batıyor sanki.