Cansucbrdmr evet kesinlikle. Benim sütüm orta karar bana göre ne cok ne az bebege yetiyor. Ama makinayi kullandigim gunler daha cok sütüm oluyor. Hem sagıp biberonda saklıyorum. Arkasından tekrar dolmus oluyor sıkısık oldugum anda biberondakini veriyorum. Vaktim olsa stok yapardım ama yetisemiyorum oturup sagmaya 😁 Bide dısarı cıkarken kolaylık oluyor yanımızda hazır süt almalısınız bence. Markadan da memnun kaldım, fiyata göre performans cok iyi.