Uzun zaman sigara içtim ilk ogluma hamile kalmadan 3 ay önce yani hamileliğe niyet ettiğimde bıraktım. Emzirme sürecim dahil tek nefes bile içmedim. Tam yeniden başladım -ki özlediğimden başlamamıştım- yeniden hamile kaldım. Hamileliğimi öğrendiğim gün son bir sigara içtim ve bıraktım. Ben bırakılamamasını bi noktada anlayamıyorum arkadaşlar affınıza sığınarak. Bırakma sürecinin stresinin bebeğe daha büyük zararı olabileceğini anlayabiliyorum gerçek tiryakiler için, belki 1 taneye izin verilmesini falan anlayabiliyorum ama eski düzeninizden asla ödün vermeden size emanet olan bir minik canı içinizde hiç bir insiyatifi olmadan boğmanızı anlayamıyorum. Yolda hamile ve sigara içen birini gördüğümde de aynı şey geçiyo içimden. İçinde emanet bir can var ve ona bunu yapmaya hakkı yok her şeyden evvel. Evet hiç bir sorun olmadan doğabilir, ama doğum sorunsuz bile olsa ilerisi için bir sürü komplikasyon ihtimali var. İnanın doğduklarında her fedakarlıklarına değer olduklarını görüyorsunuz. Kimseyi üzmek kırmak için yazmadım bu arada. Ama herkesin kendi seçimi de diyemiyorum. Bu konuda seçme şansı olmayan tek varlık içinizdeki eşsiz canlar. Dilerim konuya böyle bakmak bi şeyleri değiştirir. Komple bırakmak büyük bir stresse ve size ve bebeğinize daha zararlı olabileceğini düşünüyorsanız bu stresin, lütfen en az yarıya çeyreğe indirin. Herkesin sağlıkla yavrusuna kavuşmasını dilerim.