edibudu bende sıfır belirtiyle yatış verildi suni sancı denendi ama açılma ilerlemeyince apar topar sezaryen oldu. Kakasını yemiş… Ama sıkıntı olmadı şimdilik çok şükür.
Demek yapı ve nasip işi sizinde öyle olduysa
Alışmak hamd olsun diyelim. İlk günkü kadar ağrılarım yok. Bebişde sık emmek istiyor biraz zorlasada sağlıkla yanımda yaa çok şükür. İlk günler mama vermek zorunda kaldık filan ama onada alıştık. Öyle durumlar bizde.
Sizde nasıl