Nurebru Merhaba kızlar Geçen ayın 17 de doktora gittim kasık ağrısı için akıntı ve enfeksiyon var dedi 7 de adetim bitmişti ve diğer herşey normaldi. Bu ayın 2de adet olmam gerekti hala olmadım 7gün gecikti 8 9 gün kasık ağrısı çektim ne kanda ne idralde gebelik yok Cuma günü tekrar başka doktora gittim kis olduğunu rahimde kalınlaşma olduğunu ve parlak et gibi birşey olduğunu söyledi bana adet söktürücü verdi ve kistin için kan dolu dedi adetden sonra gidermi bakalım dedi et de gebe kalmana engel olabilir ameliyat olabilir dedi. Diyer doktor da bunlar çıkmazken bu kısa döngü içinde bunlar nasıl oldu anlamadım. İlaçları almadım o parlak et gibi şey kese ise geç döllenme ise napıcam bilmiyorum bana fikir ve bilgi sunum 😞🙏
denizefe canım aenınumek ıatemem ama ocak ayında adetım gecıktı dktra gttım hamılelık dusunmuyrdm ozamanlar ultrasonla baktılar kıst var dedı ve rahım duvarın kalınlasmıs dedı kan tahlılı yaptı kesınlestı hamıle olmadıgım ve rahım duvarını temızlemek ıcın kırtaj oldum
denizefe cogu kadında bu olurmus kmısı adetım gecıktı sanırmıs sonra sokermıs kendılıgınden benmkı sokmedı mesela bayada kalınlastıgı ıcın kurtaj oldum sonrasında antobıyptık kullandm uc ay gebelık dusunme dedı doktorum
Nurebru denizefe İyimisn peki şimdi ben biraz daha beklemeliyim mi atın 20 ne başka doktor a randevu aldım oda aynısı bu derse olurum özel de mi oldun devlet de mi
denizefe canım senı korkutmayım ama ozelde ol ben devlette oldum kendı dotkorumdu hatta kızım dayanırsın bes dakka bosuna anestezı alma dedı ama o bes dakkada ben bagrmakdan sesım kısıldı yuruyemedım kalktınca eger kırtaj olman gerekıyosa ol ck bekletmeden kurtaj ılla hamılelere yapılmıyo yani ama anestezıyle ol sonrasında bebek dusunduk olmadı bı kac denemede sonra hamıle kaldım cok sukur
Nurebru denizefe Allahım ağız tadı versin yavrunla ailenle inşallah bana da dua et olurmu inşallah olmadan gider yada bebek vardır🙏