Rumuz_07 Kızlar 33. Haftadayım göğüs ucu kremini ne zaman kullanmaya başlamalıyım biraz uçları yanıyor şimdiden
Edadrmz Rumuz_07 37.haftada basladım ben sürmeye canım göğüsleri uyarmayın erken doğum riski olabiliyo dedikleri için . Bide lansinoh krem alıcaktım eczacı garmastan daha iyi lansinohun çok etkisi olmuyo dedi bende onu aldım aklında bulunsun seninde