1Susam ilk oğlumda da lekelenmem oldu istirahat et demişti doktorum. Neyse bir ay felan dikkat ettim. Çok şükür oglum sağlıkla doğdu. Suan kizimq hamileyim. Rahimde kanama alanı ve lekelenmem vardı progesteron verdi doktorum yaklaşık 30 haftaya kadar kullandım. Suan çöl şükür 36.haftadayim içiniz rahat olsun düşük tehlikesi bazı kişilerde olabiliyor. Siz stres yapmayın