Ervaannesi Busra032 ben çay seven bir insan değildim normalde. Gebelikte canım istemeye başladı nedense, çay bardağı yetmiyor kupayla alıyorum elime 😄
serpilctn Busra032 normalde de çayla aram hiç yoktur simidee hiç içmem ayda bir kere açık şekersiz içerim oda aklıma gelirse 😀😀😀
Hande1nur Busra032 ben çok severim çay kahve,5.aydan sonra içebilirsin demişti doktorum haftada 2 fincan kahve günde 2 bardak çay içiyorum valla
Busra032 Ervaannesi bende bende normalde ağzıma surmezdim şimdi büyük bardaklarla içiyorum canım istiyor 😂
Kuputo Busra032 ben normalde kahveciyimdir gebelikte damak tadım değişti resmen, canım istediği zaman akşamları içiyorum doktorum herhangi bir kısıtlama getirmedi ama ben de abartmıyorum
Askiletotomsu Busra032 içemiyorum ya Sevmem pek çünkü Kahve de sevmem Portakal suyu iciyodum o da dermatitimi azdiriyor Süt içiyorum ama laktoz intoleransim var Su içiyorum anca Ya da kola