aydangn Selam kızlar, 3-4 gündür akıntım oluyor. Normalde şeffaf olurdu ama bu sefer yoğurt kıvamında gibi. Sizce hamilelik belirtisi mi yoksa regl belirtisi mi? Aynı şeyleri yaşayıp hamile olan var mı?
Ecet aydangn hamilelikte söylediğin gibi yoğurt gibi geliyor evet ama diğer belirtileri de gösteriyor musun canım biraz dikkatini ver bakalım hakkında hayırlısı ☺️
Ecet aydangn bel ağrısı ,kasık batması, bi de aşırı mide ekşimesi ve iştahsızlık vardı bende de olabilir gerçekten test yapmana var mı daha ?
Ecet aydangn adetin gelme günün de erken gebelik testi , gecikirse normal kaset testi 2-3 gün sonra yap garanti olsun canım.