Kızlar benim adetlerim düzensizdi. Son adet tarihim 17 kasım. Ama bebek ona göre ilerlemiyor zaten o ay eşimle ilişkim de olmadı. Her gittiğim doktor farklı hafta söylüyor lütfen yardım. Tek ilişkimiz o da 14 aralık. Sizce bebek ne zaman oluşmuştur ve kaç haftalıktır