Merykls ben şuan kullanıyorum bebeğim 3,5 aylık çok iyi geliyor ama doğumdan sonra hemen işe yaramıyor önce yara oluyo Çatlıyo nemli olması gerekiyor sürekli kremliyorsunuz iyileşmesi için kremi göğüs ucunuza sürüp göğüs pedinin de göğüs ucunuza denk gelen yerine sürün kuruyup yapışınca daha çok yara oluyor iyileşmeye başlayınca kapakları takın bidaha da krem sürmeyin kuru kalsın sonra alışıyor hemen kapağa ve çok rahat hiç acı yok dışarı çıkarken çok belli olduğu için sadece ped takıyorum sızlıyor hemen eve gelip takmak istiyorum