8 haftalik hamileyim. Doktor ve hastane ariyorum ama kafam cooooook karisti 🥺🥺🥺
Zahide kücük baktim ama yorumları instagram gibi degil diyor.
Koru Hastane baktim orada elif sahin veya duygu altan buldum. Orada yeni doğan yoğun bakim var, bence çok iyi birsey.
Medicalpark Mine gültekin buldum.
Normal doğum yapmak istiyorum ve bir empatik doktor istiyorum.
Bu doktorlara gidip memnun kalan var mı?
Baska bir doktor ve hastane tavsiye eder misiniz?