Buseyllzr bende doğumu şehir hastanesinde düşünüyorum. Özellere artık pek güvenim yok. En ufak şeyde sezeryan diyorlar uğraşmamak için. Birde ters bir durum olursa Allah korusun devlete sevk ediliyor. Devlet her zaman daha güvenli geliyor bana. Sonuçta doğum sizinle alakalı bir olay. İki yerde de aynı şeyler. Allah herkese hayırlı sağlıklı kolay doğum nasip etsin inşallah.