Ben bugün içmeyi bıraktım 10 haftalığım tansiyon çok düştü galiba kusmaktan yiyemiyorumda iyi hissediyodum hapla az bulanmıştım ama bırakıcam nede olsa ilaç ya doktor tamam zararı olsa yazmaz ama bende yan etki kaşıntı oldu sanki 1 bucuk aydır kullanıyordum gebelik kolestazı yapabilir belkide bu hap çünkü bi tanıdıgım sezeryana girmişti bunu çok fazla kullandı doğurana kadar nerdeyse midedeki asiti atamayınca kaşıntı oldu bence birikince içerde kusmakta iyi bence bir yandan ölüyorum ama mecburum bırakıcam alışmamak daha iyi ufak kaşıntı oldu düşün öyle şiddetli değil korktum ya