Dnl Ozgeysrgn maşallah erken görmüşsünüz, bende 5+2 daha hiç hastaneye gitmedim pazartesi gidicem inşallah görürüz❤️ Bebek gözüktümü peki sizin?
Ozgeysrgn Dnl bebek için birşey demedi 10 gün sonra gelin dedi ben de kese görme heyecanıyla sormadım valla 😅
Umay255 06melikegizem Balım dün gittim hem bebişi gördüm hem kalp atışını duydum çok güzel bi duygu 🥰🥰🥰
06melikegizem 06melikegizem oyy oyy hadigozun aydın hayirlisiyla inss rabbim kucağına da almayı nasip etsin