Emine003 Liyasmum aynı gidiyoz sayılır canım 🤗🌺bende 33+2 siz bigün büyüksünüz bizden 🥰nasıl gidiyo canım hamilelik
Liyasmum Emine003 valla şuanlık bir sıkıntım yokta , dönmesini bekliyorum :( makat geliş şuanda , sizin nasıl gidiyor 🤗
BusePolat 32+6 son 50 gun uygulamaya göre amaa bakalım ne zaman gelir bizim oğlan zaman hiç gecmiyo sizde de öyle mi
Emine003 BusePolat zaman geçmiyo gibi gelsede geçiyo aslında canım az kaldı dayancaz benim erken doğum riskim var uygulamaya göre 47 gün kaldı ama bi 26-27 gün daha beklese ona şükür 🤲🌺
Emine003 BusePolat amin canım inşallah teşekkür ederim 🤗 benim rahim ağzı kısalığım var canım bebiş büyüdükçe rahîm ağzı kısalıyo sonra açılma oluyo yatmak gerekiyo hep ilk oğlum elhamdülillah 39 haftalık doğdu inşallah bu oğlumda bekler vaktini 🤲
Ayse_dnmz Emine003 bende de var canım hatta iki kaybım var şu an serklajliyim 29+3 olduk ama bu haftalar bile bizim için mucizeydi gerçekten her an doğurabilirm Allah korusun tabi bende yatiyorm genelde Allah yardımcımız olsun 🧡