Cigdem_58 Oglum olacak 22+1 olduk cok şükür kızlar Ahmet ismin yanına 2ci yakışan güzel anlamlı isim arıyorum bana yardımcı olun hala isim bulamadım 😏
Fatma4495 Buğra olabilir gibi geldi 😊 bizde 21+0 olduk bugün benimde oğlum olacakmış ben daha bilmiyorum ne koysam diye
Cigdem_58 Fatma4495 evet ya bende çok kararsiz kaldim valla ne olsa ne olsa dıye 😃 saglıklı olsunlar da inşallah 🤲 buluruz
edis22 ogrencianne35 Cigdem_58 Kocagoz88 Eda-aybars aylinpalaa NrcnGltkn Huzurrr_13 Fatma4495 Cigdem_58 Kizlar edis nasil bir isim? Anlami yuce, guclu demek
aylinpalaa edis22 çok güzel oğlumun adını çok severek seçmeseydim edis benim seçeneklerim arasındaydı☺️