Kızlar 37+6 günlük hamileyim. Son 3 saattir kasığımda ve belimde sızı şeklinde ağrı var sanki regl olacakmışım gibi. Ama ağrı ne artıyor ne de azalıyor sabit devam ediyor. Yürüyüşe çıktım ama yürürken bile aynı şekilde devam etti. Sizce yalancı sancı mı bu yoksa gerçek sancı mı ?? Ayırt edemiyorum