Kuskoysunlaryoluna gayet normal değil mi sizce böyle olması ? Bulantılar 9 ay devam edecek diye bir kaide yok sonuçta. Sürekli mide bulantısının olması, hiç olmaması ya da aniden kesilmesi herhangi bir belirti değil bebek sağlıklı ya da bir sorun olduğuna dair. Değişebiliyor dönem dönem. Kiminde hiç bulantı olmazken kiminde oluyor. Kiminin 9 ay sürerken bazısının kısa sürüyor. Değişebilir. Gayet doğal süreçler bunlar