Herkese merhaba , yerleşme kanaması nasıl oluyor bilgisi olan paylaşabilir mi ? 27 -28 günde olan reglim buay gecikti 32. Günde tam oldum derken bu kez regli bitimi gibi kahverengi olarak hafif geliyor iki gündür,arada ağrı ve kramp giriyor kasıklarımda. Gebelik olabilir mi ?