Tgcperi Haftaya girecem ve gögüslerdimde ağrı hassasiyet oluşmaya başladı son zamanlarda sanki adet olacakmışım gibi ağrıyor doğum belirtisi olabilir mi sizlerdede ağrıyan varmj anneler ?
Suleermz Tgcperi büyük ihtimalle süt üretimi olduğu için oluyordur canım net bilgim yok ama mümkün oldukça elleme sıkma doğumu tetikler diyorlar
Asillll16 Tgcperi bende aynı seyler yaşıyorum hem göğüslerde sızlama hem adet ağrısı. Doğum a hazırlanıyor vücut bence yavaş yavaş
linamom Tgcperi benim de aynı 37.haftadayız şuan bile uçları acıyor gümüş kapağıma başlayacağım bugün dedikleri gibi hem süt üretimi oluyor hem de doğumlar yaklaştı artık ondan sanırım
Tgcperi Suleermz anladım teşekkür ederim doğum habercisimi diyede merak ettim aşırı bir hassiyet oldu cünkü
Tgcperi linamom gümüş Kapak almadım daha alıp almamkta kararsızdım ama yara olacak gibi ucu şimdiden ağrıyor alsam iyi olacak gibi
Yusevde linamom bende 34. Haftadayım erken doğum tehlikem vardı zaten ili gündür dediğiniz günü adet olacakmışım gibi göğüs hassasiyeti var adet sancısı gibi ama gelip geçen bi bel ağrısı var doğum belirtisi olabilir mi
linamom Tgcperi bence alın yaralara çok iyi geliyormuş hatta şuan Hepsi Burada da 100 tl üzerine 20 tl indirim var Opet20 , Metlife20, Volvo20 gibi kodları ekleyince oluyor
linamom Yusevde olablr de olmayabilir de canım son aylar ağrılar sızılar çok oluyor. yanlış yönlendirmek istemem doktoruna danışsan daha sağlıklı bilgi verir.
Yusevde OzlemK34 çok zorluyor bel ağrısı ama kasık ağrısı da eklendi benim vajinada batma ve doluluk hissi de var🤦🏻♀️
OzlemK34 Yusevde ayni şeyleri yaşıyorum igne gibi ara ara vajinama bisey batıyor kasigim da ani batmalar var sizin bebek erkek mi
Yusevde OzlemK34 buraya da yazar mısın canım benim kontrole daha var ya artarsa erken giderim şuan idare eder gibiyim
OzlemK34 Yusevde doktor da pek bişey söylemedi kasiliyordur cocuk dedi ve kilo artışı olduğu icin beline baski yapıyordur dedi